Sally Green - Half Bad

Reklám képek

  A nevem Nathan. Egy elfajzott boszorkány vagyok. Tizennégy voltam, amikor elszakítottak a családomtól, azóta egy ketrecben tartanak fogva. Az apámat nem ismerem, de azt tudom, hogy az ő vére miatt tartanak itt.

 

  Csak meg kell szöknöm ebből a ketrecből és még tizenhét éves korom előtt meg kell találnom Mercuryt a Fekete Boszorkányt. Aki fiúkat eszik. Sima ügy... vagy talán még sem annyira?

 

Neil Gaiman-Csillagpor

Reklám képek

Rajzunk ( plakátunk) Neil Gaiman Csillagpor című könyvből, a főszereplő lányt, Victoriát ábrázolja, aki a fal fölött megpillantja a hullócsillagot. A plakát szövege, egy idézet a könyvből, amit csapatunk a legkifejezőbbnek tartott. Így ezt választottuk plakátunk szlogenjének is, hiszen ettől jobbat kitalálni sem tudtunk volna! :D :) 

Szabó Magda : Abigél

Reklám képek

Abigél, a kettősség regénye.

Nagyon örültünk, hogy elkészíthettük ezt a könyvborítót, mert mindannyian szeretjük ezt a könyvet, valamint a művészet segítségével kifejezhettük magunkat.

Diana Gabaldon: Outlander

Reklám képek

"Ne törődj semmivel, igyál teát Claire-vel"

Nincs is jobb érzés, amikor  teljes lelki nyugodtsággal állunk neki kedvenc könyvünk olvasásának. Ezt az élet érzést figyelembe véve alkottuk meg képünk koncepcióját, amely tükrözi a könyv olvasási szokásainkat. 

Debora Geary: Modern boszorkány

Reklám képek

Sokat gondolkoztam, hogy egy boszorkányos könyvet hogyan kéne megfogni. Egy gyertyát mindenképp na meg egy cicát akartam bele. De hogy a modernséget is belevigyem. Egyszerre akartam hogy boszorkányos és modern legyen. 

Seprűn lovagoló boszik. Haha. Ezek modernebbek annál.  

Dan Brown - Inferno

Reklám képek

"Állítsuk meg az egyház pusztítását!" Mi ezt a reklám szlogent választottuk a plakáthoz, melyhez a megfilmesített karaktereket is felhasználtuk.

Ruta Sepetys: Tengerbe veszett könnyek

Reklám képek

Ezek a kreatív feladatok mindig nagy teret biztosítanak mindenki számára. Az, hogy mit is szeretnénk készíteni hamar megfogalmazódott bennünk, azonban úgy éreztük, hogy kell egy közönség is, akiknek ezt tálalhatjuk. Így hát a plakátjainkat és a kis könyvjelzőket ,(persze a szuper könyvtárosok engedélyével és segítségével)a KJMK Tinivilág részlegében helyeztük el.

Ann Aguirre: Menedék

Reklám képek

"Megtanultam elveszíteni mindent - nem akarok több vesztes csatát."

 

Mi könyvborítót terveztünk. Az eredetiről hiányoltuk a szereplőket, az emberi alakokat, így összejöttünk egy kis fotózásra, és készítettünk egy képet a mi főhősnőnkről, majd a rendelkezésünkre álló eszközökkel igyekeztünk minél jobban visszaadni a könyv hangulatát. :)

Charlie N. Holmberg - A papírmágus

Reklám képek

A feladathoz a következő szlogent választottuk: "Meddig dobog egy papír szív?"

Azért erre a mondatra eset a választásunk, mert egyrészt szerintünk elég figyelemfelkeltő, másrészt a papírszív, sőt maga a szív is a könyv egyik központi eleme, és meghatározó motívuma.

Kerstin Gier: Rubinvörös

Reklám képek

Kerstin Gier: Rubinvörös című könyvéhez készített a csapatunk egy új borítót. Ceruzákkal valamint tollal dolgoztunk és a számunkra fontos dolgot emeltük ki ami minket megfogna ha látnánk a kirakatban.

Cassandra Clare: Az angyal

Reklám képek

" A bátorság is ragályos, nem csak a félelem."

Talán ez volt az eggyik legnehezebb kreatív feladat, de talàn azèrt mert nem is fàba vàgtuk a fejszènket. Egy teljes könyvborítò, ùgy gondoltunk nem elèkszünk meg egy egyszerü plakàttal vagy szòròlappal. Erre kèszítettünk egy olyan könyvborítòt ami maga a sejtelem ès nem àrul el igazàn sokat a törtènetböl. A színek dominàlnak , a kèp pedig beszèl.

Kathy Reichs - Fertőzöttek (Virals)

Reklám képek

A "Vigyázat fertőzésveszély!" szlogen a tapasztalt olvasóknak rögtön szemet szúrhat azt gondolván, hogy: "De hát a parvovírus nem is terjed tovább másokra Tory-ékról. Honnan szedték ezt?!" Igen ám, azonban a könyv imádata annál inkább! Szóval ha egy izgalmas kalandra vágysz ne habozz felkeresni a legközelebbi könyvesboltot és beállni a "fertőzöttek" közé! A csapat egyik tagja egy másik frappáns mondatot is kitalált a könyvhöz, amelyet először nem akartunk nyilvánosságra hozni, de most mégis megtesszük. A frappáns szlogen a következő: "Parvovírust mindenkinek!"...